Servicii
GDPR
Având în vedere faptul că pentru nerespectarea legislației GDPR nivelul sancțiunilor este foarte mare (amenda maximă în vigoare este de 20 milioane de euro sau 4% din cifra de afaceri mondială a grupului din care face parte compania), obiectivul nostru este de a identifica și realiza
procese și documente ușor de implementat.
Am elaborat și implementat documentația de aliniere la prevederile Regulamentului European 679/2016 în companii din diverse sectoare de activitate: consultanță în afaceri, producție (300 salariați), servicii, instituții publice medicale (spital orășenesc).
Cuprinde următoarele activități
- Audit în vederea inventarierii datelor personale colectate/ prelucrate, stabilirea fluxurilor în interiorul companiei și formularea recomandărilor;
- Întocmirea documentelor de informare a persoanelor vizate (angajați, colaboratori, vizitatori, candidați) și obținerea consimțămăntului de colectare și prelucrare a datelor personale;
- Întocmirea dosarului de proceduri, ghiduri și diverse alte formulare necesare alinierii la prevederile legislative;
- Întocmirea registrelor de inventariere a proceselor, riscurilor și evidența a solicitărilor persoanelor fizice și a evenimentelor, evidența breșelor de securitate și a incidentelor;
- Realizarea procedurilor și a formularelor și întocmirea unui grafic de monitorizare a respectării acestora;
- Identificarea și revizuirea contractelor care presupun prelucrarea datelor, asigurarea conformității contractelor cu noile politici de prelucrarea a datelor, inserarea de articole prin care se face transferul de responsabilitate către împuterniciți, inserarea de articole cu privire la procedura de raportare rapidă a încălcării securității datelor;
- Serviciu de DPO extern.
Noi audităm profesionist procesele interne, selectăm informațiile relevante și cu impact asupra protecției datelor personale. Misiunea noastră este de a elabora documentația de aliniere cu integrarea procedurilor interne și fără a crea discomfort sau a complica procesele actuale.
Documentația este discutată cu dumneavoastră, agreată și transmisa în format editabil pentru a permite revizuirea acesteia cu ușurință. Ne implicăm în procesul de implementare prin acordarea suportului necesar pe o perioadă de 3 luni de la finalizarea proiectului.
Pentru mai multe detalii despre serviciile HR prestate și oferte de preț, trebuie doar să ne contactați și în cel mai scurt timp o să primiți informațiile cerute.
Ia legătura
cu noi!
Lasă-ne câteva informații despre tine, iar unul dintre colegii noștri va lua legătura cu tine în cel mai scurt timp!