Servicii
Administrare
personal
Soluția ideală pentru firmele care nu au un buget pentru crearea departamentului de resurse umane.
Cuprinde următoarele activități
- Întocmirea contractelor individuale de muncă;
- Gestionarea (întocmire/actualizare/arhivare) dosarelor de personal;
- Adăugarea de anexe la contractele de muncă atunci când realitatea o impune;
- Întocmirea documentației pentru încetarea/ modificarea/ suspendarea contractelor individuale de muncă;
- Completarea și transmiterea la Registrul Electronic de Evidență al Salariaților (Revisal);
- Întocmim fișele de post în limbaj clar și ușor de înțeles pentru ca angajatul tău să știe în orice moment ce are de făcut;
- Întocmirea fișelor de obiective generale/ anuale în limbaj clar și ușor de înțeles și stabilim termenele de evaluare și revizuire;
- Completarea de adeverințe pentru utilizarea în diverse scopuri de către angajați;
- Întocmirea documentației privind constatarea și sancționarea abaterilor disciplinare;
- Elaborarea de proceduri interne utile, clare, în conformitate cu normele la zi și legislația în vigoare;
- Consultanță în păstrarea evidenței privind prezența salariaților;
- Consultanță în privința planificării și evidenței concediilor de odihnă;
- Consultanță în toate problemele de legislația muncii;
- Întocmirea de rapoarte la solicitarea clientului;
- Suport în cazul controalelor efectuate de organele abilitate ale statului.
Pentru mai multe detalii despre serviciile HR prestate și oferte de preț, trebuie doar să ne contactați și în cel mai scurt timp o să primiți informațiile cerute.
Ia legătura
cu noi!
Lasă-ne câteva informații despre tine, iar unul dintre colegii noștri va lua legătura cu tine în cel mai scurt timp!