Consultanță în afaceri
Audit Reorganizare și Dezvoltare Afacere
Dacă nu reusești să te vezi din afară, nu poți înțelege imaginea de ansamblu.
Cum colaborăm?
1.Stabilim o intalnire in cadrul careia ne vom cunoaste si incep sa inteleg, ce, de ce si cum functioneaza afacerea respectiva. Ce se intampla bine, si ce se intampla mai putin bine. Care este modul de organizare, oamenii cheie din cadrul afacerii, resursele principale si oportunitatile. Vom discuta despre prioritati.
2. Cu experienta practica si cunostintele dobandite , imi voi focaliza atentia asupra oamenilor si modului de lucru. Voi petrece timp, alaturi de ei la locul lor de munca, si in cadrul fiecarui departament. Am sa socializez cu ei, sa aflu ce-I multiumeste, ce-I nemultumeste, ce propuneri au ei de imbunatatire, de ce lucreaza in cadrul firmei, ce-i motiveaza, si care le sunt asteptarile. Voi dori sa petrec timp atat cu oamenii buni, cat si cu cei mai putin buni din cadrul firmei.
3. La finalul intalnirilor voi trimite un raport cu concluzii si propuneri de imbunatatire in functie de ceea ce am perceput in urma interactiunii cu oamenii din cadrul firmei, inclusiv cu clientii si colaboratorii. Vom analiza impreuna acest raport, si in functie de concluziile acestei analize vom reevalua prioritatile si vom stabili un plan de actiune cu obiective, termene si responsabili.
4. Voi participa ca si suport alaturi de oamenii de decizie la implementarea planului stabilit.
Cei peste 20 de ani de experienta de management in diferite domenii m-au ajutat sa ajung la concluzia, ca este foarte important sa ai o organizare si o comunicare foarte buna in cadrul activitatii desfasurate. Acest lucru ajuta afacerea sa se dezvolte cu pasi mici, sigur si sanatos.
- Este foarte important sa constientizezi, sa stii si sa accepti realitatea, unde esti in prezent. Ce resurse ai (oameni, resurse financiare, resurse materiale, echipamente,servicii, probleme, necesitati, oportunitati,piata muncii, piata de desfacere, concurenta, etc).
- Este obligatoriu sa iti propui obiective indrasnete si clare pe termen lung, mediu si scurt. Sa identifici solutii de indeplinire a acestora, care sa fie comunicate catre toti cei care participa si sunt responsabili de realizarea acestor obiective.
- Obiectivele trebuie desfacute si comunicate clar si specific tuturor celor direct implicati. Simplitate + claritate + monitorizare + feedback + imbunatatire.
- Toti cei care sunt implicati in cadrul firmei trebuie sa stie clar si precis ce au de facut, care le sunt atributiile, responsabilitatile si ceea ce au de castigat individual, cat si ca si grup.
- Rezultatele bune apar datorita constientizarii avantajelor muncii in echipa. Insa, fiecare membru al echipei trebuie sa stie ce are de facut atat individual cat si in acelasi timp, coleg pentru ceilalti membrii ai echipei. Un mare impact este dat de creearea unui climat in care performanta este recompensata in functie de importanta si rezultatele aduse de fiecare membru al echipei si echipa intelege si respecta acest lucru.
- Intotdeauna lucrurile pot fi imbunatatite daca iti propui acest lucru, si ai posibilitatea de a vorbi deschis despre realizari, esecuri, dorinte si obiective.
- Creearea unui mediu de lucru bazat pe principii: respect, proactivitate, responsabilitate, seriozitate, prioritizare, folosirea timpului in mod eficient ,deschidere spre comunicare continua, dezvoltarea oamenilor, si focalizarea continuua pentru crearea unui mediu de perfomanta pentru fiecare om si departament.
Pentru mai multe detalii despre serviciile noastre și oferte de preț, trebuie doar să ne contactați și în cel mai scurt timp o să primiți informațiile cerute.
Ia legătura
cu noi!
Lasă-ne câteva informații despre tine, iar unul dintre colegii noștri va lua legătura cu tine în cel mai scurt timp!