Servicii
Stimulente
financiare
Acordăm consultanță și suport în vederea accesării subvențiilor la angajare/reducerea efectelor sociale.
Cuprinde următoarele activități
- măsurile de stimulare la angajarea persoanelor din anumite categorii vulnerabile așa cum sunt reglementate în Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru șomaj și stimularea ocupării forței de muncă se pot accesa subvenții la angajarea persoanelor ce se încadrează în aceste categorii:
- ucenici – 2250 lei/lună;
- absolvenți de învațământ superior – 2250 lei/lună;
- absolvenţi ai unor instituţii de învăţământ – 2250 lei/lună;
- tinerilor NEET (persoană cu vârsta cuprinsă între 16 ani şi 25 de ani, care nu are loc de muncă, nu urmează o formă de învăţământ şi nu participă la activităţi de formare profesională) – 2250 lei/lună;
- tinerilor cu risc de marginalizare, beneficiari ai contractelor de solidaritate – 2000 lei/lună;
- șomerilor de lungă durată – 2250 lei/lună;
- persoanelor cu handicap – 2250 lei/lună;
- șomerilor care sunt unici susținători ai familiilor monoparentale – 2250 lei/lună;
- șomerilor de peste 45 de ani și pentru angajarea șomerilor aproape de pensie – 2250 lei/lună;
- internii angajați (internship - Legea nr. 176/2018) sumă fixă - echivalentul în lei a 1.000 de euro.
- măsuri de sprijin are în vedere consolidarea pieței muncii ce contribuie la reducerea efectelor sociale negative determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2
- reducerea timpului de muncă și decontarea indemnizație de 75% din diferența dintre salariul de bază brut prevăzut în contractul individual de muncă și salariul de bază brut aferent orelor de muncă efectiv prestate ca urmare a reducerii timpului de muncă, în completarea drepturilor salariale cuvenite, calculate la timpul efectiv lucrat;
- telemunca - se acordă (o singură dată) angajatorilor pentru fiecare telesalariat un sprijin financiar în valoare de 2.500 lei în scopul achiziționării de pachete de bunuri și servicii tehnologice necesare desfășurării activității.
Acordăm suport activ în întocmirea dosarulului de solicitare
- întocmirea întregii documentații și pentru fiecare angajat în parte;
- completarea cererilor suplimentare;
- completarea și depunerea situațiilor lunare, care trebuie întocmite special pentru acești salariați;
- consultanță în situația în care clientul optează pentru întocmirea dosarelor.
Pentru mai multe detalii despre serviciile HR prestate și oferte de preț, trebuie doar să ne contactați și în cel mai scurt timp o să primiți informațiile cerute.
Ia legătura
cu noi!
Lasă-ne câteva informații despre tine, iar unul dintre colegii noștri va lua legătura cu tine în cel mai scurt timp!